Dades exportables a :

Dades del representant

• Nascuda a València el 10 de juliol de 1973.
  • Llicenciada en Dret i Màster en Assessoria Jurídica, he desenvolupat la meua carrera professional en els sectors ceràmic i turístic, convertint aquest últim en una de les meues passions.
    He exercit llocs de responsabilitat en algunes de les multinacionals turístiques més rellevants, com a Viajes El Corte Inglés, on treball en l'actualitat com Corporate Sales Executive; Meliá Hotels International; American Express-Viajes Barceló; Viajes Marsans Business i Viajes Iberia Business Travel.
  • Respecte a la meua trajectòria en el sector ceràmic, he treballat en el Grup Solargil S.A Francia i en Vicente Díez S.L. Entre les meues funcions, l'assistència a fires i trobades internacionals com Cersaie Bolonya (Itàlia), Coverings (EE UU) i Cevisama a València. Aquest període professional em va brindar l'oportunitat de conéixer a nombrosos artistes i artesans ceràmics, als quals vaig donar suport, ajudant a difondre les seues obres en diferents certàmens com Le Printemps des Potiers (Costa Azul, França).
  • Molt interessada per la cultura en general, estic vinculada especialment a la música, de fet, he format part com coralista de l’Orfeó Veus Juntes de Quart de Poblet (València). També m'interessen altres disciplines artístiques com l'escultura, la pintura, la literatura i l'arquitectura.
  • Quant als idiomes, parle italià i anglés amb fluïdesa i compte amb un nivell intermedi en valencià i francés,també tinc nocions d'alemany.
  • Per a més informació, poden consultar el curriculum vitae complet en el meu perfil de LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/asuncion-garcia-botet-89aa4573/.

Estudis
  • Llicenciada en Dret per la Universitat de València
  • Màster en Assessoria Jurídica d'Empreses

Informació associada al càrrec

Trajectòria professional
Títols
Retribució bruta anual Retribució per assistència Ple Retribució per assistència Junta de Govern Retribució per assistència Comissions Dedicació
3690 150
Data d'última actualització d'aquesta secció: 03-07-2025 07:33:46