Dades exportables a :

Dades del representant

• Fill de Rafelbunyol, nascut el 06 de juny de 1969
  • Després de cursar els meus estudis, em vaig dedicar a treballar en diversos sectors com a recol·lector de taronja “jornaler” en primer lloc i per a l'empresa de taronges Fontestad S.A. També destacar el meu treball per a l'empresa Forns Valencians Forva S.A. en la línia de fleca vaig embarcar en la creació de l'empresa constructora familiar Construccions i Reformes Miguel i Benja S.L en la qual he treballat en qualitat de gerent des del seu inici en el 1994
  • Posteriorment la meva carrera professional la vaig compaginar sent càrrec electe de l'Ajuntament de Rafelbunyol com a regidor en l'àrea d'Esports i Urbanisme, durant 16 anys
  • Des del 2007 fins al 2011, a més vaig ser nomenat com a regidor i tercer tinent d'alcalde
  • En l'última legislatura, (2011-15), vaig ser nomenat com a regidor alliberat en l'Àrea d'Urbanisme i, en aquesta ocasió, vaig ser nomenat com a primer tinent alcalde de la corporació municipal de Rafelbunyol
  • Actualment, la meva carrera professional continua vigent en l'àrea de la construcció com a encarregat d'obres i a temps parcial com a dependent en l'estanc “Paiporta-3” situat en la localitat de Paiporta
  • A més, continuo formant part, com a regidor de la corporació municipal i portaveu del grup municipal Populars de Rafelbunyol
Estudis
  • Certificat de Graduat escolar en el CEIP Verge del Miracle l'any 1985
  • Certificat d'estudis del primer cicle de Formació Professional en l'especialitat d'Informàtica aplicada en l'Institut de Massamagrell en 1989
  • Certificat de Màster en Direcció i administració d'empreses en l'acadèmia en 1995

Certificats: cursos de formació
  • Certificat d'aprofitament de Curs Superior en Sistemes de Gestió de Prevenció de Riscos Labors per la CFE en el 2002
  • Certificat d'aprofitament de Curs Formació i Salut de Riscos laborals. (60h) per la mútua General en el 2004

Informació associada al càrrec

Retribució bruta anual Retribució per assistència Ple Retribució per assistència Junta de Govern Retribució per assistència Comissions Dedicació
3360 150
Data d'última actualització d'aquesta secció: 03-07-2025 07:34:05